EMI-EWT Ida-Lääne Koolituse AS
A. Juhtimine. Turundus. Personal B. Finantsjuhtimine. Bilanss. Raamatupidamine C. Lepingud ettevõtluses ja väliskaubanduses. Läbirääkimised E. Incoterms. Väliskaubandus. Logistika R. Riigihanked. Avalikud teenused S. Sisekoolitus T. Õppe- ja maailmareisid
Müügivestluse treening. Müük telefoni teel.
Müügi kohta on arutletud kas see on kunst või tehniline tegevus. Kui müügitegevust võrrelda mitmete teiste tööde ja tegevustega siis võib kindlalt öelda, et iga ala on oma kõrgprofessionaalses tipus kunst. Teekonnal kõrge professionaalsuse saavutamisele on aga omandatud palju praktilisi ja tehnilisi võtteid väga kõrgel oskustasemel. Käesoleval koolitusel on pööratud suurt tähelepanu selge arusaamise loomisele, mis toimub kliendi ja müüja psüühikas ning missugused on kõige mõjusamad võtted müügiprotsessi edukaks juhtimiseks. Müügitreeningu käigus omandatakse nende võtete kasutamist praktilises kliendisuhtes.

Sihtgrupp

Müüjad kes soovivad enda müügisuhtlemise oskusi arendada praktilises treeningus, turvalises õppegrupis.

Kursuse eesmärk

  • Õppida tundma kuidas toimib inimese psüühika, kuidas juhtida iseennast ja mõjutada kliente
  • Õppida tajuma ning juhtima enda seisundeid müügiprotsessi erinevates etappides
  • Õppida oskusi tajuda klienti võimalikult täpselt ja suunata müügivestluse protsessi
  • Õppida professionaalseid tehnikaid kliendisuhte juhtimiseks
  • Harjutada praktilist telefonimüügi vestlust ja kliendisuhte juhtimist

Kursuse sisu

  • Kuidas toimib inimese (kliendi) psüühika ja kuidas luua huvitatust ja soovi osta
  • Iseenda ettevalmistamine müügitööks
  • Iseenda seisundite juhtimine müügiprotsessis
  • Telefonimüügitöö ettevalmistamine
  • Müügiprotsessi seitse etappi
  • Kontakti loomine, rapoor´i loomine ja hoidmine
  • Mõjusa usaldust loova seisundi - kongruentsuse saavutamine
  • Mõjuste kogemussõnade leidmine ja kasutamine
  • Mõjusa hääle juhtimine
  • Peegeldamine ja sobitumine kliendiga müügiprotsessis
  • Müügivestluse juhtimine, toimetulek müügivastupanuga
  • Telefonimüügi praktilised harjutused
  • Analüüs, tagasiside, iseenda müügioskuste arendamise kava

Õppetöö vorm/meetod

  • Lühiloengud ja arutelud
  • Praktilised harjutused
  • Aktiivmeetodid, mis baseeruvad käitumise videotreeningute, NLP ja psühhodraama alustel

Koolitaja

Toomas Osvet, MBA
Koolitaja tutvustus
Registreerimine

 
Osaleja nimi: 
 
Ettevõtte/ organisatsiooni nimi: 
 
Osaleja kontakttelefon: 
 
Osaleja e-post: 
 
Registreerija nimi (kui ei ühti osaleja omaga): 
 
Registreerija kontakttelefon (kui ei ühti osaleja omaga): 
 
Registreerija e-post (kui ei ühti osaleja omaga): 
 

Eesti Majandusjuhtide Pädevuskool

Müügivestluse treening. Müük telefoni teel.
Kood AMV-1
Aeg 24.03.11
Maht 1 päev
Tavahind 175 EUR + km
Soodustus 40 EUR        
Tasuda 135 EUR + km
Koht Tammsaare Koolituskeskus
Koolitaja Toomas Osvet, MBA